X

למה כדאי לשים לב בבחירת דלתות לבית

לדלתות יש השפעה רבה על המראה החיצוני של הבית וגם על עיצוב הפנים. ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות שיעזרו לכם לבחור בדלת מתאימה.

בכל הקשור לעיצוב הבית, דלתות הן בעלות משקל חשוב וזה כולל גם דלתות כניסה וגם דלתות פנים. באמצעות בחירה מתאימה של דלת מטבח, אפשר להשלים את הקו העיצובי שבחרתם: אם בחרת מטבח קלאסי פשוט,או מטבח  מודרני, כפרי, יוקרתי וכן הלאה. כיום יש מבחר גדול של דלתות וכדי לסייע לכם לבחור בדלת מתאימה עבורכם, ריכזנו מספר נקודות חשובות.

דלתות כניסה

בניגוד לדלתות פנים, לדלתות כניסה יש תפקיד כפול. הן משמשות גם להגנה על הבית וגם ככרטיס ביקור עבור אנשים מבחוץ. כאשר באים לבחור דלתות לפתח הבית, אלו הנקודות שחשוב לשים לב אליהן:

• חוזק וחסינות – דלת מעוצבת זה דבר חשוב, אך מלבד המראה דלת הכניסה צריכה להיות מחומרים חזקים ויציבים, ובעלת מנגנון נעילה עמיד בפני פריצות.

• עיצוב – דלת מעוצבת תשאיר מראה רב רושם על הבאים וכדי להשיג זאת, צריך לבחור בדלת המתאימה למראה החיצוני של הבית וכאן יש שתי אפשרויות עיקריות: להתאים לקירות החיצוניים של הבית ולמבנה הבית בצורה הרמונית אחידה, או לבלוט באמצעות צבעים וצורות מיוחדות. לא משנה לאיזה כיוון אתם נוטים, חשוב שהמראה הכללי שיתקבל לא יהיה רועש מדי, אלא נעים לעין.

• התאמה לסוג הבית – בבתים פרטיים אפשרויות הבחירה הן רבות וחשוב לבצע מדידות מדויקות של מיפתח הבית כדי להזמין דלת במידות מתאימות. אפשר להזמין דלת בעלת כנף אחד, שני כנפיים או כנף וחצי. כאשר מדובר בדירה בבניין דירות, אפשרויות הבחירה מצומצמות יותר בעיקר בשל הגודל האחיד של פתח הבתים, אך אין זה אומר שחייבים להסתפק בדלת סטנדרטית ואפשר לשחק עם מראה הדלת ובחירת צבעים מעניינת.

• חומרי גלם – אפשר לשחק עם חומרי גלם שונים כדי לקבל שילובים מעניינים, אך מכיוון שמדובר בדלתות הנמצאות בחוץ, חשוב לבחור בחומרים עמידים בפני גשמים וחום השמש.

דלתות פנים משמשות יותר לתחימת שטחים ופחות למטרות הגנה ואלו הדברים שכדאי להתייחס אליהם:

• הרמוניה – כשמדובר בדלתות בתוך הבית, מומלץ לבחור בסגנון אחיד כדי לשמור על מראה הרמוני.

• בטיחות – דלתות פנימיות, בעיקר דלתות בחדרי רחצה וחדרי ילדים, אוצריכות להיות בעלות מנגנון נעילה בטיחותי, שאפשר לפתוח מבחוץ במקרי חירום.

• בחירת צבע – אפשר לבחור דלתות כמעט בכל צבע, אך אם מדובר בשטח קטן מומלץ לבחור בדלתות בהירות שייתנו תחושת מרחב.

• חומרי גלם – דלתות אלו נמצאות בשימוש בתדירות גבוהה ולכן יש חשיבות רבה לבחירה בחומרי גלם איכותיים, המבטיחים עמידות של הדלת בפני שריטות, שחיקה וטריקת דלתות. כמו כן, הדלתות צריכות לבודד מפני רעשים וגם להיות קלות לניקוי ועמידות בפני מים.


דלתות היציאה לגינה הן לא פחות חשובות משאר הדלתות לבית. הן גם שומרות על הגנת הבית בדיוק כמו דלת הכניסה וגם היא משמשת לעיצוב הפנים. כמו שבוחרים ריהוט למרפסת כך גם צריך לבחור דלת שתייצג את המראה העיצובי עליו אתם רוצים לשים דגש. ריהוט לגן הוא קודם כל הסתכלות על התמונה הגדולה של כל הבית, מצבע הקירות וגם דלתות הכניסה והיציאה. כדי שתשבו בגינתכם בנוחות יש צורך שהמקום שלהם יהיה נוח לכם גם ויזואלית.

כרטיסים נתמכים
תשלום מאובטח