X

הקיץ כבר כאן! – כך תשדרגו את הגינה שלכם

כבר אפשר להגיד באופן רשמי שימי הקיץ החמים כבר הגיעו, ואיתם הגיעה האפשרות לעבוד ולשפצר את הגינה, וגם להנות ממנה עם חברים ומשפחה. את ערבי השבוע נוכל להחליף מהסלון בבית אל הגינה או המרפסת, ולהנות ממזג האוויר. יחד עם זאת, נפתחות בפנינו אפשרויות רבות לשדרוג הגינה, והן יהיו נושא המאמר שלפניכם, בו ניתן מספר טיפים לשדרוג הגינה. 


ריהוט הגינה

ריהוט לגן הינו חלק חשוב מאוד בגינה. הרי רק לפני כמה משפטים דיברנו על כך שאת ערבי השבוע נבלה בגינה, וכשם שיש לנו ריהוט בסלון, כך יש לנו ריהוט גן בגינה. ריהוט הגן מורכב מכיסאות לגינה, שולחנות לגינה, ערסלים, ועוד, והם מגיעים בשלל צבעים, גדלים ומחירים. 

אפשרויות השדרוג בתחום זה הינן רבות מאוד, ופה נציג שתיים בולטות. האופציה הברורה מאליה הינה קנייה של ריהוט חדש. קיימות אין ספור חנויות המציעות סטים מוכנים מראש של ריהוט או פריטי ריהוט יחידים שתוכלו להרכיב בעצמכם ולהוסיף לגינה כמו ערסל או מיטת שיזוף. כל שדרוש מכם הוא להתחיל ולבחור. 

האופציה השנייה הינה לקחת ריהוט קיים ולשדרג אותו. בתוך אופציה זו עומדת לרשותכם האפשרות לבנות בעצמכם כיסאות, להחליף פלטות שולחן, לצבוע כיסאות ושולחנות קיימים כדי להכניס קצת צבע לגינה, ועוד. 


שדרוג תאורת הגינה

תאורה, באופן כללי אך גם בגינה שלכם, הינה חלק בלתי נפרד וחשוב מאוד מן האווירה שנוצרת במקום מסוים. עומדות בפניכם אפשרויות רבות ומגוונות של תאורה חדשה ומיוחדת לגינה שלכם. 


למשל, תוכלו לרכוש שרשראות תאורה לתלייה בגינה, ותוכלו לתכנן ולתלות את השרשרת באופן שמתאים לכם ויעשה חסד עם הגינה. 

בנוסף, ניתן לקחת קופסאות (למשל – שימורים), לחורר אותן בצורה מיוחדת כמו למשל אותיות השם שלכם, ולתוכן להכניס נורה. כך תיצרו בית נורה מיוחד שיוסיף לאווירה ויוכל לשפר את הגינה בצורה משמעותית. ישנן אפשרויות רבות ומגוונות, וכל שדרוש מכם הוא לקחת יוזמה ולהכין אותם. 


ליטוש וחידוש דקים

ליטוש דקים הינו אופציה שפתוחה בעבור אנשים שיש להם דק בגינה. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בחרו לרצף את גינתם באמצעות דק, כיוון שרצפה מסוג זה מגיעה עם יתרונות רבים. בין פעולות התחזוקה שחשוב לבצע לרצפה כזו ניתן למנות את הליך ליטוש הדקים. 


ליטוש דקים הינו תהליך של חשיפת השכבה הטרייה והנקייה שנמצאת מתחת לשכבת העץ הבלוי. הקיץ הגיע וזהו זמן מצוין לבצע חידוש דקים, במיוחד כיוון שאתם מתכננים להשתמש בגינה הרבה. ליטוש הדק מורכב מתהליך ניקיון יסודי, הסרה של אבק ולכלוך שחדרו לשכבה הראשונה, ולאחר מכן ליטוש השבעה החדשה של העץ ולמעשה הכנתה אל השימוש הרבה.  כיוון שליטוש דקים יש לבצע אחת למספר שנים, עונת הקיץ בה תעשו שימוש רב בדקים הינה הזדמנות מצוינת עבורכם.

כרטיסים נתמכים
תשלום מאובטח