X

לא רק ריהוט – כך תטפחו את הצמחייה בגינה הפרטית

לרהיטים בגינה יש חשיבות על: הם תורמים המון לעיצוב והופכים את חלל החוץ שלכם לכמה שיותר אופטימלי ונעים. באמצעות ריהוט גן אין ספק שהגינה תהפוך למקום המושלם לבלות בו בשעות הפנאי. אולם עד כמה שהרהיטים שלכם יהיו יפים ואיכותיים, הזמן בגינה לא יהיה מיטבי ונעים אם הצמחייה לא תהיה מטופחת. לכן מלבד להשקיע בעיצוב ובריהוט, עליכם להשקיע גם בצמחים שלכם.

הוסיפו פרחים או צמחים פורחים

גינות צבעוניות ופורחות הן תענוג לכל החושים ובכוחן ללכוד את העין. כתמי צבע בין הגוונים הירוקים, יוסיפו המון לעיצוב החצר ולרהיטים, ויהפכו את הגנה הפרטית לפינת חמד של ממש. יש המון פרחים יפים, לצד המון צמחים בעלי פריחה עונתית שיכולים להוסיף צבע לגינה שלכם. לפרחים יש יכולת מדהימה לייפות כל חלל, פשוט בחרו את הגוונים והצבעים המועדפים עליכם.

הפכו את הצמחים למאושרים

אם אתם רוצים להפוך את הצמחים שלכם למאושרים וכתוצאה מכך, ליפים ומטופחים יותר, עליכם להשקיע באדמה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי פיזור קומפוסט ברמה גבוהה. קומפוסט הוא חומר אורגני שמורכב מפסולת מטבח, דשא, זבל, גזם ועוד מגוון חומרים שמתים ומתפרקים והופכים את הגינה, על הצמחים שבה לפורייה יותר. אז אל תתקמצנו עליו.

עשבו את הגינה

עליכם לעשב את הגינה ולמנוע את התפשטותם של עשבים שוטים שחולקים את המזון והמים עם הצמחים שלכם. עשבים שוטים מפזרים זרעים ואם לא תטפלו בהם בזמן הם ישתלטו על כל הגינה ויהפכו אותה לפראית ופחות מטופחת. לכן השקיעו זמן ומאמץ בעישוב, תוכלו לעשות זאת באופן ידני או על ידי פיזור קומפוסט ברמה גבוהה, חצץ או חומרי הדברה על האדמה כך שימנעו את צמיחתם של העשבים מלכתחילה.

הוסיפו נגיעות אישיות וחפצי אמנות

אמנות בגינה יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות ומגוונת החל בקישוטים דקורטיביים, דרך כדים ועציצים ועד אוספים מסוגים שונים. כמו כן מוצרים דקורטיביים יכולים להיות לא רק ליופי אלא לשימוש יומיומי ושגרתי כמו ספסלים מעוצבים. כאשר אתם מוסיפים חפצים דקורטיביים אתם מכניסים אופי ונגיעה אישית לגינה הפרטית ומשקפים את האישיות הייחודית שלכם. רגע לפני שאתם מעמיסים הסתכלו על הריהוט גן שלכם ועל חלל החוץ מנקודת מבט רחבה, ושאלו את עצמכם מה הגינה צריכה. האם יש לכם קירות חשופים שתרצו להסתיר? האם אתם רוצים לתחום את האזור בו נמצא ריהוט הגן? האם ברצונכם להכניס עוד צבע לפינת הישיבה? הבינו את המטרות והצרכים ולאחר מכן בחרו אלמנטים דקורטיביים מתאימים.

ולסיכום: שמרו על אחדות ואחידות. שימו לב שהצמחייה מתכתבת עם הריהוט ולהיפך, כך שהחלל יראה הכי טוב שרק אפשר.

כרטיסים נתמכים
תשלום מאובטח