X

פינת ישיבה לגינה

אם יש לכם גינה או מרפסת בבית, ככל הנראה תרצו לשבת בה לא מעט וליהנות ממנה במקסימום האפשרי ע"י כך שתקימו פינת ישיבה למרפסת. לכן, בדיוק כפי שהקדשתם מחשבה בעת רכישת ריהוט לשאר חדרי הבית, כך מומלץ שתחשבו היטב בעת תכנון עיצוב הגינה או המרפסת.


 על ידי רכישת מערכת ישיבה לגינה תוכלו לשבת בגינה מתי שרק תרצו ולהרגיש את אותה הנוחות כמו בתוך הבית. כמו כן, בעזרת פינת ישיבה במרפסת תארחו בגאווה בני משפחה וחברים קרובים בכל הזדמנות שרק תהיה לכם. 

מציג דף 1 מתוך 3

פינת ישיבה רגילה לא תתאים לגינה


טעות נפוצה שלא מעט אנשים עושים היא שהם רוכשים מערכת ישיבה רגילה (לפנים הבית) עבור הגינה. חשוב להבין  שהמחשבה הזאת שגויה. מערכת ישיבה לבית לא מתאימה לגינה מפאת העובדה שהיא עשויה מחומרים שאינם מותאמים לתנאי חוץ כמו רטיבות הטל, גשמים, חום רב ועוד.


אם תנסו לשלב מערכת ישיבה רגילה בגינה היא ככל הנראה תישחק במהירות ותיהרס תוך זמן קצר ולא בהכרח תעלה לכם יותר זול ואפילו יותר יקר כי תאלצו להחליף מאד מהר את הבחירה השגויה שלכם במערכת ישיבה לגינה.



סוגי פינות ישיבה למרפסת


הדבר החשוב ביותר שעליכם לחשוב עליו בעת רכישת פינת ישיבה למרפסת הוא סוג החומר ממנו היא עשויה. 

מומלץ לבחור חומרים הקלים לתחזוקה וניקוי. אז מהן האפשרויות שלכם:


  • עץ טבעי הוא חזק ונוח, אך הוא ידרוש תחזוקה שוטפת וטיפולים משמרים למזג אוויר והגנה מפני קרינת UV. בחרו עצים עמידים בפני פגעי מזג האוויר כמו עץ אדום, טיק, ארז וברוש שדורשים פחות תחזוקה.


  • ראטן וויקר. חומרים טבעיים כמו ראטן ונצרים מספקים מראה קז'ואל ונוח למרחב שלכם, אך הם ידרשו תחזוקה של עמידות בפני פגעי מזג האוויר כל כמה שנים. לראטן ונצרים סינתטיים יש גימור שרף שיחזיק מעמד הרבה יותר זמן.


  • פלדה וברזל מחושל. שני החומרים חזקים במיוחד, אך יזדקקו לכריות לצורכי נוחות. הם נהדרים לחיק הטבע, אך יהיה צורך לצבוע או לטפל בהם מעת לעת בגימור עמיד בפני מזג האוויר כדי למנוע חלודה.


  • אלומיניום, פלסטיק ו-PVC. חומרים אלה עמידים בפני חלודה, קלים, זולים וקלים לתחזוקה עם מעט מים וסבון. עם זאת, בגלל המבנה הקל שלהם, ייתכן שיהיה צורך לחסום אותם מפני רוחות חזקות וסערות.



איך בוחרים פינת ישיבה למרפסת איכותית?


לפני שתבחרו פינת ישיבה רק על פי מחירה או המראה החיצוני הנראה לעין, כדאי שתוודאו את איכות המוצר שאתם רוכשים. אז איך אפשר לדעת איך נראים רהיטים באיכות טובה?


  • ליטוש -  עץ צריך להיות מלוטש בצורה חלקה וללא פגמים, אפילו במקומות נסתרים כמו החלק התחתון שלהם.

מתכות צבועות צריכות להיות בעלות גימור אחיד. החיבורים לא אמורים להיפרם או להיראות רופפים על גבי המסגרת.


  • מבנה הדוק וחזק - ריתוכי מתכת צריכים להיות חלקים, וודאו שלמתכת אין אזורים חשופים ולא צבועים או, גרוע מכך כתמי חלודה. וודאו שכיסאות לא מתנדנדים או מתגמשים יותר מדי (גמישות מסוימת מקובלת, במיוחד בכיסאות מתכת שנועדו להיות קפיציים). 


כמובן שמאד מקובל היום לרכוש מערכות ישיבה למרפסת באון ליין. לכן מומלץ שתבחרו בחברה מוכרת, אמינה ועם מוניטין רב בתחום על מנת שתוכלו להיות בטוחים לגבי טיב ואיכות המוצר ושכמובן תקבלו שרות נוח וזמין בכל עת.


לנו בשיווק ישיר יש צוות שירות אדיב וסבלני שישמח לעזור לכם. דברו איתנו  077-2316660



פינת ישיבה לגינה מעוצבת בהתאם


בין אם אתם מתכננים לרכוש אביזרים או להשתמש באביזרים שכבר יש לכם בבית, דאגו תמיד שאביזרים אלו מוצרים יהיו עשויים במיוחד לשימוש חיצוני כך שהם יחזיקו מעמד היטב בתנאי חוץ כמו גשמים או שרב וחום כבד. 


שתי אפשרויות חומרים פופולריות הן אקריליק צבוע בתמיסה ופוליאסטר מסובב מכיוון שהם עמידים בפני לחות, טחב וכתמים. רוב הבדים המיועדים לשימוש חיצוני ישמרו על צבעם ולא ידהו בקלות. 


לדוגמא: כריות עם פתחי אוורור לזרימת האוויר יתייבשו מהר יותר לאחר רטיבות הטל בקיץ או גשמי החורף.

דוגמא נוספת: ניתן ליצור פינת רביצה נעימה במיוחד בתוספת שטיח, המיועד לשימוש חיצוני. 


הסגנון האישי וההעדפה שלכם יהיו המכריעים בבחירת פלטות הצבעים. דוגמאות צבעוניות ישלימו נוף במוטיבים ים תיכוניים ויציעו מראה אנרגטי  וגוונים ניטרליים וסולידים יציעו מראה רגוע ונקי.



מערכת ישיבה לגינה זולה


התקציב אמור להיות אבן דרך שמנחה אתכם לכל אורך הדרך בעת שיקולי בחירת פינת ישיבה לגינה. אם התקציב לא יהיה מול עיניכם, תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם עלולים לחרוג ממנו. חריגה מהתקציב משמעותה הוצאה גבוהה ממה שהייתם יכולים להרשות לעצמכם. 


מיותר לציין כי זה עלול להשליך על רכישת ריהוט נוסף כמו נדנדה לגינה או על כל הוצאה אחרת שתהיה לכם. באתר שיווק ישיר תוכלו למצוא מגוון רחב של מערכות ישיבה לגינה בעלויות שונות ומגוונות. כך שבוודאות תוכלו למצוא את הבחירה שהכי מתאימה לתקציב שלכם מבלי להתפשר על האיכות כמובן.



מדוע חשוב להשקיע ברכישת פינת ישיבה למרפסת?


 פינת הישיבה היא הרהיט המרכזי במרפסת או בכינה שלכם, המקום שבו תארחו את החברים הקרובים או את בני המשפחה שיגיעו לבקר אתכם. המשמעות היא שזה הרבה יותר מעוד סתם רהיט שאותו תציבו בגזוזטרה של הבית שלכם. מדובר על רהיט שככל הנראה יהיה בשימוש הרב ביותר מבין שאר ציוד הגינה. 

אם פינת הישיבה לא תהיה נוחה או לא תתאים לתנאי חוץ, חווית האירוח כולה תהפוך להיות פחות נעימה עבורכם, עבור קרובי משפחתכם או האורחים שלכם.



פינות ישיבה למרפסת מאת שיווק ישיר


רוצים לרכוש פינת ישיבה לגינה? יש לא מעט חנויות שיציעו לכם מגוון רחב של אפשרויות מכל הסוגים. אז מדוע כדאי לכם לבצע את הרכישה דווקא מחברת שיווק ישיר? 

חברת שיווק ישיר מציעה מגוון רחב של פינות ישיבה המיועדות לגינה. 

כל מערכת ישיבה עשויה מחומר גלם אחר, ולכן היא מביאה איתה יתרונות שונים לדוגמה: ראטן, אלומיניום, עץ ועוד. חברת שיווק ישיר היא החברה המובילה בארץ לריהוט גן מכל הסוגים. 


השירות שאותו החברה מציעה הוא שירות אדיב ומקצועי. כל הזמנה המתבצעת באתר של החברה מגיעה ביחד עם הרכבה והובלה של הרהיטים ישירות אליכם. אצלנו בשיווק ישיר תוכלו למצוא היצע רחב מאוד של מערכות ישיבה לגינה. כעת כל מה שנותר לכם זה לעצום עיניים ולדמיין איך תרצו לעצב את אזור הישיבה במרפסת או בגינה. 


כרטיסים נתמכים
תשלום מאובטח