X

כל מה שחשוב לדעת כשמצטיידים בריהוט גן

אם בבית שלכם יש גינה, או לחילופין אם יש לכם פנטהאוז או מרפסת, סביר להניח שאתם רוצים לרהט אותם. בכל זאת, מזג האוויר במדינת ישראל שטופת השמש מאפשר לכם לצאת החוצה ולשבת באוויר הפתוח במשך כמעט כל חודשי השנה, כך שאין שום סיבה שלא תפרגנו לעצמכם בריהוט גן.

הגעתם למקום הנכון!

אם החלטתם שזה הזמן לשדרג את הגינה, המרפסת או הפנטהאוז ולרכוש ריהוט גן אסתטי, כזה שיישאר איתכם גם בעוד שנים ארוכות, הגעתם למקום הנכון.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון סוגים של מערכות ישיבה, שולחנות, כסאות, ערסלים, ועוד ועוד. לא משנה מה אתם חולמים, אנחנו כאן כדי להגשים ולצייד אתכם ברהיטים שיהפכו את הגינה שלכם למקור לגאווה. לא משנה אם אתם אוהבים לשבת בחוץ על בסיס יומי או שאתם עושים את זה רק בסופי שבוע, חגים ומקרים מיוחדים. לא משנה אם הגינה מיועדת בשבילכם או בעיקר לאירוח. עכשיו זה בדיוק הזמן להראות לה אהבה, לדאוג לה ולהפוך אותה ליפה מאי פעם.

מה צריך לקחת בחשבון כשרוכשים ריהוט גן?

מטבע הדברים, מדובר בריהוט שכל מטרתו היא לשהות תחת כיפת השמיים, חשוף לאוויר הפתוח ופגעי מזג האוויר. כלומר, לא להישחק תחת השמש הישראלית הקופחת, וגם לא לסבול נזקים מסופות תאומיות. ריהוט גן איכותי מסוגל להתמודד על כל סוגי מזג האוויר, ולהיראות במיטבו בחורף וגם בקיץ. לשם כך, יש לבחור בקפידה את חומרי הגלם של כל כיסא וכל שולחן, לבחון את הערסלים שמציעים לכם וכל מערכת ישיבה אפשרית.

המומחים של 'שיווק ישיר' יידעו בדיוק כיצד לייעץ לכם, לתת לכם טיפים ולהתאים את מערכת הריהוט שהכי תתאים לגן שלכם. אחרי הכל – זה מגיע לו. 

כרטיסים נתמכים
תשלום מאובטח